OmenChild Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Har laddat hem all in one mod och många fler men då ee ju det så här att man ska ersätta main.SCM och script. Men när jag vill ha fler så går det ju inte! :( vet någon vad man gör för att kunna få in flera mods utan att man måste ta bort det andra :::mod::: snälla hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 du får väl göra en kopia av filen du ska ersätta. gör också en map som heter backup files eller nåt där du kan ha alla såna filer så du kan byta tillbaks om du skulle tröttna på modden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 7 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Asså jag menar inte så vet någon inte om det finns så att man kan köra flera sammtidigt?!??? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 (redigerat) Har laddat hem all in one mod och många fler men då ee ju det så här att man ska ersätta main.SCM och script. Men när jag vill ha fler så går det ju inte! :( vet någon vad man gör för att kunna få in flera mods utan att man måste ta bort det andra :::mod::: snälla hjälp! Ta bort alla som du ska ersätta (kopiera till backup om du vill ha kvar dom) och ta bort skrivskyddet sen lägger du dit dina egna du kan lägga in så många du vill så länge du tar bort den andra... Redigerat 8 November 2005 av speedez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 8 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Men lyssna ja eller nej finns det nåt sätt så man kan ha flera mods i spelet som All in one och smoke and drunk???!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 tror inte det om båda kräver att man byter ut main.scm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 jo det gör dom och då kan man inte ha båda och det vill jag ha? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Har laddat hem all in one mod och många fler men då ee ju det så här att man ska ersätta main.SCM och script. Men när jag vill ha fler så går det ju inte! :( vet någon vad man gör för att kunna få in flera mods utan att man måste ta bort det andra :::mod::: snälla hjälp! Så gjorde jag ochså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg