Hoppa till innehåll

Fred


Fusion

Rekommendera inlägg

Jag är inte barn längre... rättigheter är inte bra... tex invandrare kommer hit och tror att de kan bli behandlade som oss... de lever på rättigheter... <_<

 

ok tack..så ifall han nu e arton år då gäller inte dom här "barn rättigheterna honom" då får han inte säga vad han vill, tycka vad han vill eftersom han inte har några rättigheter som han nu påstår att rättigheter e dåligt!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 110
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

tack äntligen nån som håller me mig!

men den där xade han e konstig han tycker att krig e bra o jag ska säga ett skäl till de:eftersom han aldrig har fått uppleva hur det e att vara mitt i ett krig ifall du skulle vara i dom krigsdrabbade länders situation då skulle du inte tycka så som du tycker nu,allt eftersom du har född och uppfostrat i ett lugnt o civiliserat samhälle så att du inte vet hur det e utanför din beskyddade "område"!! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet hur det är i krig, min morfar var med under andra världskriget, han överlevde... han har berättat allt... han bodde i ryssland... och när jag frågade nåt om hitler sa han: Hitler var en hemsk man, men Stalin var hundra gånger värre...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet hur det är i krig, min morfar var med under andra världskriget, han överlevde... han har berättat allt... han bodde i ryssland... och när jag frågade nåt om hitler sa han: Hitler var en hemsk man, men Stalin var hundra gånger värre...

 

ja kanske din morfar har varit me men det betyder inte att du har sett vad han har sett,det betyder inte att du har varit där han har varit o kämpat.. asso f*n va konstigt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltid dessa löjliga rättigheter... rättigheter är inget bra...

 

ok nu säger du att rättigheter e dålig..o ifall du inte skulle ha någon form av rättigheter då skulle du inte heller ha rösträtt...du e ju så upphetsad av det där moderat grejen så tänk för konsekvenserna oxo när du framför dina åsikter..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just det, eftersom sossarna regerar nu, så kanske de drar in rtösträtten för alla som tänkt rösta blått, och då får moderaterna mindre röster, och vinner aldrig.

 

Och säg inget som ''jag skulle sagt att jag skulle röstat på nå'tt rött) för det håller inte.

 

yepp bra sagt :D..men xade han tänker inte för konsekvenserna när han delar med sig sina åsikter fatsän det påverkar honom..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...