Fusion Skrivet 8 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Jag är inte barn längre... rättigheter är inte bra... tex invandrare kommer hit och tror att de kan bli behandlade som oss... de lever på rättigheter... <_< ok tack..så ifall han nu e arton år då gäller inte dom här "barn rättigheterna honom" då får han inte säga vad han vill, tycka vad han vill eftersom han inte har några rättigheter som han nu påstår att rättigheter e dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 VAd för människa är det som tycker krig funkar bäst? Du är inte mänsklig xade..Man ska inte starta krig..Man ska satsa på försvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 tack äntligen nån som håller me mig! men den där xade han e konstig han tycker att krig e bra o jag ska säga ett skäl till de:eftersom han aldrig har fått uppleva hur det e att vara mitt i ett krig ifall du skulle vara i dom krigsdrabbade länders situation då skulle du inte tycka så som du tycker nu,allt eftersom du har född och uppfostrat i ett lugnt o civiliserat samhälle så att du inte vet hur det e utanför din beskyddade "område"!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Jag vet hur det är i krig, min morfar var med under andra världskriget, han överlevde... han har berättat allt... han bodde i ryssland... och när jag frågade nåt om hitler sa han: Hitler var en hemsk man, men Stalin var hundra gånger värre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Båda var lika illa. Vad gjorde stalin som gör att hitler framstår som ett helgon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Han var kommunist... det säger allt... han var en miljon gånger värre än hitler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 och hitler va nazist och det är inte bättre en kommunist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Båda är Djävulens avföda ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Jag vet hur det är i krig, min morfar var med under andra världskriget, han överlevde... han har berättat allt... han bodde i ryssland... och när jag frågade nåt om hitler sa han: Hitler var en hemsk man, men Stalin var hundra gånger värre... ja kanske din morfar har varit me men det betyder inte att du har sett vad han har sett,det betyder inte att du har varit där han har varit o kämpat.. asso f*n va konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Alltid dessa löjliga rättigheter... rättigheter är inget bra... ok nu säger du att rättigheter e dålig..o ifall du inte skulle ha någon form av rättigheter då skulle du inte heller ha rösträtt...du e ju så upphetsad av det där moderat grejen så tänk för konsekvenserna oxo när du framför dina åsikter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Just det, eftersom sossarna regerar nu, så kanske de drar in rtösträtten för alla som tänkt rösta blått, och då får moderaterna mindre röster, och vinner aldrig. Och säg inget som ''jag skulle sagt att jag skulle röstat på nå'tt rött) för det håller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Just det, eftersom sossarna regerar nu, så kanske de drar in rtösträtten för alla som tänkt rösta blått, och då får moderaterna mindre röster, och vinner aldrig. Och säg inget som ''jag skulle sagt att jag skulle röstat på nå'tt rött) för det håller inte. yepp bra sagt :D..men xade han tänker inte för konsekvenserna när han delar med sig sina åsikter fatsän det påverkar honom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.