Fusion Skrivet 10 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Han var kommunist... det säger allt... han var en miljon gånger värre än hitler det räcker med att båda dödade människor så att dom framstår som lika onda..vilken tror du e de bästa att du inte får bestäma någonting när det gäller landet elr att bli dödad..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 De var lika ''dumma''. I och för sig så försökte ju inte stalin att utrota ett folkslag från sin världsdel, men..han gjorde ändå hemska saker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 men jag tycker iallafall att båda var lika onda..som sagt,"det räcker att båda dödar människor så att dom framstår lika onda". Intressant fakta:visste ni att josef stalin var saddam husseins förebild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Han var kommunist... det säger allt... han var en miljon gånger värre än hitler vad menar du? jag skulle dö för att få fram min åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 du säger att du skulle dö för att få fram ditt åsikt..men jag vet inte ifall det var i den här ämnet eller så var det i ett annat ämne,så sa du att rättigheter e dåligt..ifall du inte skulle ha rättigheter då skulle du inte heller kunna få fram dina åsikter... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 inte? eller så ställer man sig på torget och skriker tills man blir ihjäl skjuten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 inte? eller så ställer man sig på torget och skriker tills man blir ihjäl skjuten... verkar som om det e det som du vill..att bli skjuten på torget eftersom du försöker framföra din åsikter..visst..men ser du inte vad som händer utan rättigheter..????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 allt blir bättre då!!! mer skyldigheter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 herre gud människa hur kan du tycka att det blir bättre utan rättigheter det är ju helt sjukt. Alla skulle ju springa runt och döda varandra så fort man sa nått. Snälla kliv ur din lilla stenåldersverklighet och in i nutiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 allt blir bättre då!!! mer skyldigheter! asso varför tycker du att rättigheter e dåligt..VARFÖR..??svara på min fråga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 för att tex fattiga, invandrare osv kan uttnyttja det... det blir mesigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 för att tex fattiga, invandrare osv kan uttnyttja det... det blir mesigare men hur ska dom klara sig annars..bara för att du lever tryggt(ekonomiskt) då behöver inte alla leva så..tänk igenom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.