Gäst Skellington Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 1. Tales of Symphona 2. MGS: The Twin SNakes 3. James bond: Night Fire typ dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 (redigerat) Trolllungen: OoT är inget GC spel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <_< !!!!!! :angry: när ska ni lära er Redigerat 12 November 2005 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 1. SSBM :cool: 2. MKDD :cool: 3. Zelda CE 4. Mortal Kombat- Deadly Alliance :cool: 5. MP2 Echoes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nagisa Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 1. OoT (är normalt inget GCspel, I know, men det finns på collectionen för GC och det räker för mig ^^ 2. SSBM 3. HP-QWC (Harry Potter - Quidditch World Cup) 4. RE 5. Öhhh... vad ska man ta som sista Spider Man kanske :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 1. Resident Evil 3 2. Metroid Prime 3. F-Zero GX 4. Zelda: The Wind Waker 5. Mario Party 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Det här är min: 1. Super Smash Bros Melee 2. Zelda: The Wind Waker ( Det bästa 1-player spelet jag någonsin spelat) 3. Mario Kart: Double Dash 4. Mario Golf: Toadstool Tour 5. Mario Superstar Baseball/Mario Party 6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 hur kan du ha mario kart på 3a, du som är så grym och ssbm på 1a :S inte ens med på top 20 för mig... BTW: Nintendo Gamecube förkortas inte NGC utan GCN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Trolllungen: OoT är inget GC spel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <_< !!!!!! :angry: när ska ni lära er Det finns ju till GC då räknar man med det ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Min lista: 1.Ssbm 2.Medel of honor Rising sun 3. Star wars multiplayer 4.Paper Mario 2 5.Mario golf toadstour 188.Starwars Singel player Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amsan Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Har bara ett att rekomendera: Resident evil 4 rules!! Gillar du den typen av spel blir du INTE besviken!! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Min lista: 1.Ssbm 2.Medel of honor Rising sun 3. Star wars multiplayer 4.Paper Mario 2 5.Mario golf toadstour 188.Starwars Singel player starwars single player är inget spel... och dessutom äger star wars spelen, alla 5 (inte lego starwars) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg