💬
Logga in
Fuska.se

Anna Lindh

84 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

lika klent eller? spela roll vem det är, mord ska straffas...

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #22
↗ till inlägget

lika klent eller? spela roll vem det är, mord ska straffas...

ja men det straffas men du kanske inte tycker att det e tillräckligt men vad ska du göra åt de det e ju staten som bestämer o ifall det skulle bli val om dödstraff så tror jag att det skulle bli nej sidan som skulle vinna eftersom många av sveriges befolkning vill inte ha det här men däremot att livstids straff skulle bli längre det vet jag inte det skulle bli jämnt ifall det skulle bli val..
9 Nov 2005

Hur kan man vara emot dödstraff... hade jag vart dödsdömd hade jag tagit det som en man... då hade jag nog förtjänat det

10 Nov 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #24

men jag tror att det har hänt att folk har felaktigt blivit dömda till döden,o dom har inte ens gjort brotten,men ifall man får typ 8 års fängelse straff då hinner man överklaga domen men inte när man e död(dödsstraff)...

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hur kan man vara emot dödstraff... hade jag vart dödsdömd hade jag tagit det som en man... då hade jag nog förtjänat det

Men att NesseN var lite dum, var absolut tvunget att anmälas ?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #26

va,pratade du om det här ämnet guggo,isåfall försod jag jag vad du menade.. :blink:

↗ till inlägget

Du, du vet inte hur länge jag väntat på en chans att få han varnad... jag missar inte sånt... men tillbaka till ämnet... <_<

Nivå 0 · Nykomling

Mobbning har väl blivit ett brott? xade borde bli insatt på 20 år inkl. tortyr.

vad snackar du om? vad har det med detta ämne att göra?

Nivå 0 · Nykomling

back to topic xade innan det spårar ur!

mihajlo mihajlovic hade väl nått i hjärnan. därför dödade han henne..

Senast ändrad:

kallas skada och ska belönas med dödstraff!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #32
↗ till inlägget

Mobbning har väl blivit ett brott? xade borde bli insatt på 20 år inkl. tortyr.

mm tror de att mobbing har blivit ett brott..

har jag mobbat eller? <_< snacka om urlöjlig lag...

Nivå 0 · Nykomling

Du har sagt att du är lite av en mobbare. Och man kan inte vara lite av en mobbare om man inte mobbat..då blire samma sak som att säga att man e lite av en prickskytt fast aldrig prick skjutit..

jaha, men jag menade här på forumet... <_< tro inte att du vet nåt nu igen

11 Nov 2005
Nivå 0 · Nykomling Bambi
↗ till inlägget

jaha, men jag menade här på forumet... <_<  tro inte att du vet nåt nu igen

Ursäkta mig.

Haha.

Nivå 0 · Nykomling

Det fanns nog inte någon speciell anledning.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #38
↗ till inlägget

har jag mobbat eller? <_<  snacka om urlöjlig lag...

asso allt som e bra,tycker du att det e dåligt va f*n e du för konstig människa egentligen..??

hur kan man säga att mobbing e nåt bra..HUR...???

Nivå 0 · Nykomling

MEn Xade, du sa att du var lite av en mobbare. Du kan ju inte komma sen å säga ''vad vet du om det''? Du har ju ffs skrivit det !

Nivå 0 · Nykomling

Enligt min psykoanaltytiska analys av Xades karkaträr och bläck plumpar så har jag (Dr. Übertstein) även använt en polygrafgrejsimojs med har dragit slutsatsen att Xade (a.k.a ?????) är spritt språngande übergalen och att ända behandlingen av denna svåra Schizofreni är elshocker via ett ägg.

allvarligttalat: Håller med TheBalrog, det har du sagt. Och varför skall inte misshandel vara olagligt ?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in