Hoppa till innehåll

Anna Lindh


Fusion
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 84
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Enligt min psykoanaltytiska analys av Xades karkaträr och bläck plumpar så har jag (Dr. Übertstein) även använt en polygrafgrejsimojs med har dragit slutsatsen att Xade (a.k.a ?????) är spritt språngande übergalen och att ända behandlingen av denna svåra Schizofreni är elshocker via ett ägg.

 

allvarligttalat: Håller med TheBalrog, det har du sagt. Och varför skall inte misshandel vara olagligt ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vem var det som skerev så var det xade elr guggo..???

jag blev tvungen att skriva det här inlägget eftersom det blev dubbel inlägg av mitt senaste meddelande i den här debatten..sorry..

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur tror du att det skulle ´vara ifall misshandel skulle vara lagligt..???

då väl folk komma o misshandla dig..o inte minst om gamlingarna,dom skulle jag tycka synd om..

 

aha men isåfall hade du rätt;)..men mobbing behöver inte just vara misshandel...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På ett eller annat sätt är det nästan alltid en form av misshandel, antingen fysik eller psykisk. Att slå ner någon på skolan är inte olagligt. Men att slå ner någon på stan är. Helt sjukt igentligen

 

det beror inte på om du misshandlar nån i stan elr skolan misshandel e misshandel..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...