varför tror du att gärningsmannen mördade Anna lindh..?
vad var motivet <_< ...diskutera...
varför tror du att gärningsmannen mördade Anna lindh..?
Du Man Pratar inte om Varför dödade han anna lindh du e inte så smart för jätte många sörjer för anna lindh Dog!
Varför inte? Det är väl en bra debatt. Har också undrat det. Sjukt att inte han får dödsstraff... men egentligen bryr jag mig inte så mycket.
↗ till inläggetja,men nångång måste man vara stark o ta upp frågan oxo ifall man sörjer eftersom förr eller senare så kommer den här frågan upp!!Du Man Pratar inte om Varför dödade han anna lindh du e inte så smart för jätte många sörjer för anna lindh Dog!
vad ska man svara då,"att man sörjer"??
Lite sjukt gjort va de väll... att hugga ner en omtyckt politiker är väll inte den smartaste idéen någon fått.
Vad fick mördaren för straff nu igen? Kommer inte ihåg...
↗ till inläggethan fick väll livstids fängelse... <_< som e mellan 18-21 årLite sjukt gjort va de väll... att hugga ner en omtyckt politiker är väll inte den smartaste idéen någon fått.
↗ till inläggetHan fick inte dödsstraff för att det straffet är förbjudet i Sverige? <_<Varför inte? Det är väl en bra debatt. Har också undrat det. Sjukt att inte han får dödsstraff... men egentligen bryr jag mig inte så mycket.
Den enda anledningen jag kommer på är att han skulle få "lite" uppmärksamhet.:P Nej men ärligt talat tror jag han va lite sjuk, i huvudet. Men det är klart, det är smickrande, att få en födelsedagspresent, av en mördare.:P(Jag fyller år 11:fte september:P)
↗ till inläggetvarför tror du att gärningsmannen mördade Anna lindh..?
för att Miajlovic (stavning) är psykiskt störd
han kanske kände fört, kanske tog fel mellan henne och någon annan tant, kanske ett rån försök som misslyckades, kanske hade några oupklarade saker med några nissar som man inte bråka me som skulle döda han så han var tvungen att skydda sig från dom och valde finkan, eller så väljer vi det som han själv påstår sig vara, dum i huvudet, vilket man är om man mördar någon, han är ute efter 10 år
↗ till inläggetVarför inte? Det är väl en bra debatt. Har också undrat det. Sjukt att inte han får dödsstraff... men egentligen bryr jag mig inte så mycket.
Du ser, dödstraff borde finnas... dessutom är hans straff för klent
Ett rattfyllo som kör ihjäl 2 pojkar får 1.5 år. DET är för klent. 10, minst
↗ till inläggetde är så j*kla sjukt! mellan 18 och 21 år är livstid - för min ödla :angry:Lite sjukt gjort va de väll... att hugga ner en omtyckt politiker är väll inte den smartaste idéen någon fått.
de borde inte finnas dödsstraff men när 18-21 år är livstid fattar man ju själv att något är fel
Livstid: Tills man dör i fängelset. Det kan vara 20 år eller kanske 50 år...
Men Miajlovic borde sitta minst 30 år
↗ till inläggetinte för att vara så himla petig men det var en spädbarn och hennes farmor elr nåt sånt som miste sina liv och då e det ganska mycket känslor inblandade så det var inte konstig att många var upprörda över straffet!Ett rattfyllo som kör ihjäl 2 pojkar får 1.5 år. DET är för klent. 10, minst
Det är som sagt sjuka straff... han som körde ihjäl dem borde fått dödsstraff, precis som alla andra som dödar
↗ till inläggeteftersom döds straff inte finns så borde han få minst,minst livstid han döda ju fanimig 2 personer eftersom han var full..o att köra när man e full då e det självrisk så... <_<Det är som sagt sjuka straff... han som körde ihjäl dem borde fått dödsstraff, precis som alla andra som dödar
men åter till ämnet innan nån moderator låser den här ämnet :D
↗ till inläggetDet är som sagt sjuka straff... han som körde ihjäl dem borde fått dödsstraff, precis som alla andra som dödar
Det spelar ingen roll hur man dödar, det ska straffas ändå... (förrutom i krig) dödsstraff funkar bäst
Det spelar ingen roll hur man dödar, det ska straffas ändå... (förrutom i krig) dödsstraff funkar bäst
ja kanske i vissa fall..men nu ska jag ställa en fråga:ifall det var någon annan som skulle bli mördad allstå personen e inte lika känd som anna lindh tror du verkligen att mördaren skulle få samma straff??
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in