Gäst blueQ Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Ska jag köpa Nintendo 8 bit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ADR Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Varför?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super Vegeta Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Det är ju en jävligt dålig och gammal maskin och man kan bara hitta spel på en antik messa för f*n!! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Du har satt sådana här trådar överallt i hela forumet.Svaret är: Nej,vänta tills PS3,XBOX360 eller ett Nintendo Revultion! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freak_in_a_week Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Köp Nintendo Revelution med rörelse kontroller sjukt coolt längtar sitter och biter på min GC kontroll och vbara väntar :D :D :D :D :D jag håller med att det e en dålig makapär Nintendo 8-bit men finns balla spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Köp Xbox360 Det är Ass Bra Grafik!:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Jag tycker att du ska köpa det om du inte bryr dig om grafiken.. för det fins många bra spel till nes ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Inget slår Nintendo 64. Eller Gamecube, det är det bästa som någonsins gjorts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 kolla först så att det funkar...och att det ska vara många spel med...för du kan knappt få tag på ett enda..nu förtiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Fel Forum Sluta Göra massor Trådar som e onödiga det är för din egen skull Flytta Tråden Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg