lövet_91 Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 så får du la inte större hårddisk ir?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 nej inge hårddisk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 min farsa chipade mitt xbox, men å byta hårddisk e svin lätt! skulle ja kunna göra själv. aja, back to topic.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Jag chippade min xbox själv,fast sedan köpte jag ett smartxx v2 chipp & då läta jag den som jag köpte chippet av installera det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Ja undrar om man får chippa xbox?? många av mina polare har gjort men e de lagligt??? max de är lagligt men soft varan som man måste leta efter i halva internet är olaglig att ladda ner :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 man måste flasha (det är det du gör) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Om det här med att ladda ner Om du har t ex köpt en musik skiva så har du inte bara köpt en cd skiva med några musik filer på, du har faktiskt köpt ett slags certificat på att du kan få ha den musiken som finns på skivan sparat, var du än får den ifrån, även ifall din skiva är trasig har du rätten att ladda ner låtarna som finns på skivan men du får endast använda låtarna för privat bruk, du får altså inte skicka låtarna till någon annan som inte äger skivan. Altså om du köper ett spel i Kina för 10 kr som säljs lagligt, så får du ladda ner det och så. Men inte om det är en olaglig säljare, så du måste vara försiktig med vem du köper det av Lycka till - xiao-x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 de e lagligt men inte att ladda ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 tro ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 att ladda ner spel är olagligt men det är fortfarande inte stöld... för man kopierar (klonar) stöld är när man tar någon från någon annan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Det är lagligt att chippa,men inte att flasha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg