The Moose Skrivet 23 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 von kluth var förhandsboka du det? GAME eller? Frågan är vilka spel som man ska köpa till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Perfect Dark Zero och Kameo, så klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Perfect Dark Zero och Kameo, så klart. Vad är det för spel? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Perfect Dark Zero är en uppföljare till ett Xbox spel vad jag vet, ska vara mycket bra, Action Spel. Kameo skall vara ett action-äventyr som verkar helt enastående! Detta kommer bli ett klart köp för mig till Xbox 360! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Perfect Dark Zero är uppförljaren till Perfect Dark som var på Nintendo 64. Dumma Rare som går över till Microsoft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Alla som ska ha Xbox 360 skriv här. Jag är ett riktigt xbox 360 f*n och ska bara ha det! Vilka spel ska ni ha? På realesen siktar jag på är Call of Duty 2, Final Fantasy spelet och en massa annat. Ska köpa den dyra 360 versionen, bättre HD trådlösa hnadkontroller och mycket mer. Snacka xbox 360 här! allå ja har sett fram imot detta sen 7 månader tillbaka som dom bestämde att dom skulle göra de nya x-boxet kallat x-box 360!ja ska lätt köpa call of duty 2!! B) B) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Alla som ska ha Xbox 360 skriv här. Jag är ett riktigt xbox 360 f*n och ska bara ha det! Vilka spel ska ni ha? På realesen siktar jag på är Call of Duty 2, Final Fantasy spelet och en massa annat. Ska köpa den dyra 360 versionen, bättre HD trådlösa hnadkontroller och mycket mer. Snacka xbox 360 här! lätt att ja ska köpa de o ja sk lätt ha call of duty 2!!!! B) B) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Ja Call Of Duty 2 är lätt med på måste listan för spel till Xbox 360! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 von kluth var förhandsboka du det? GAME eller? Frågan är vilka spel som man ska köpa till. Ja, faktiskt så var det på Game, får den i morr'n, ska köpa Call of Duty 2 och önskar mig i julklapp Final Fantasy 12 (Fast var det inte 11 (XI ??) eller King Kong... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Okej har bokat min på EB Games. Men kommer Final Fantasy 12 släppas innan jul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Okej har bokat min på EB Games. Men kommer Final Fantasy 12 släppas innan jul? Nej det kommer i Februari nån gång. Tror jag. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 jag kommer definitivt att köpa xbox 360,men de får bli när jag lyckats få ihop nog mkt pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg