ceasar Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Jag spelar Empire Earth II och har lite problem med bilden. Den har flyttats cirka 1,5-2cm åt vänster, det gör att en sjundedel av radarn och några andra funktioner har försvunnit. Vet nån hur man flyttar tillbaka den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 gå in på settings lr option, kommer inte ihåg vilket de va, och ändra om window settings lr screen settings lr va de nu va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Ändra dina skärminställningar. Det brukar finns knappar på skärmen att göra det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceasar Skrivet 8 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Jag har försökt men det påverkar inte spelet. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Då vet jag inte, har du provat med att ändra skärmupplösningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 är det så när du inte är i spelet också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceasar Skrivet 9 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Nej, det gör inte. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 då måste det bli nåt krångel när upplösningen ändras i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-IcoN- Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 ja det måste det :huh:. Anars får du väll kolla på setings eller något i spelets instälningar. :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceasar Skrivet 10 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 <_< Nej, det har hänt på "No-mansland" också och det "löste sig själv". :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 hmm jag hade likadant problem alldeles nyss jag skulle höja upp lösningen på ett spel då blev det som jag säger sen ändrade jag tillbaka men de va fortfarande bra grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.