Hoppa till innehåll

Runescape

Fusion

Rekommendera inlägg

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Slöseri med pengar att bli member.

Man kan alltid fråga en kompis som man litar på och som är en member.

Fråga honom\henne ifall han\hon kan köpa Guthix i member världen och du betalar tillbaks pengarna och så får du armorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men snälla, asså det går praktiskt taget inte att förstå spelet på f2p (free), inga updates, quest, tilllägg m.m, det är kanske därför så många säger att rs suger...går inte att förstå om man inte är member.

Jag blev member när jag var combat 88 (ganska sent) och upptäckte att det var som nästan ett helt annurlunda spel, så mycket nya saker.. :student:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det är uppenbart att dem som är member måste ju kunna göra saker som inte vanliga kan och att dem ska ha tillgång till mera saker eftersom dem betalar ju,ifall det inte skulle vara så många updates till dem,då skulle det inte finnas så många som är member och då skulle Runescape gå i,"konkurs".

Men jag tycker iallfall att det är onödigt att betala så mycket!

Tänk dig hur mycket det blir på ett år och vad man skulle kunna göra för pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm, ja 504 kronor om året, men då kan man också tänka, alla som går på fotboll, is hockey, gitarr, piano m.m allt sånt det kostar också, runescape är ju en fritids aktivitet. Men ändå tycker jag att runescape har ett ganska bra pris i jämförelse med t.ex. WoW. Så man får tänka, vill jag ha "roligare" och betala lite grann extra eller nöjer jag mig med det som finns?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...