Kenschi Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 hgaahah lol :lol: sport spel ssx 3 fiffa 2004 jak 2 r o clank finns bara 500 spel att välja mellan :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Ty The Tasmanian Tiger! Inga vapen (bara bumeranger men det är väl inget vapen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Jag tycker att du ska köpa Jak II: Renegade fast det är ju klart att det finns ju några vapen i det fast det är inte så våldsama så jag tycker att du ska köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 han har redan jak 2 (han går i min klass) jag tycker du ska köpa ratchet and clank 2 going commando fast man skjuter med lite laser vapen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg