Gäst Samus aran Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Tja alla som lirar BF2. tänkte att vi kunde snacka lite om spelet här ge varandra tips mm. själv heter jag Beamen_Blue online och skulle vilja veta några namn på andra spelare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 vargen33 ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 jag heter emil.c jag har guld medalj i strid och är utmärkt i sjukvård,luftvärn,fasta vapen,skalfärms hoppare och bra befällhavare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Skriv namn och sånt i pressen. Vi vill förresten inte ha några officiella speltrådar. Om det behövs sådana så blir det oftast små subforum. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg