💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Spel Ska Jag Köpa?

17 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Vilket spel tycker ni att jag ska köpa?

Ni har dessa att välja på:

"Lost in Blue", verkar kul. Det här med överlevnad verkar roligt.

"Nintendogs - Dachshund & Friends", verkar också kul, men är orolig för att det ska bli tråkigt efter en vecka. Tror att det bara är som Tammagucci (inte riktigt säker med stavningen där :P )

"Another code", verkar riktigt klurigt och spännande, tar kanske inte slut så fort! :)

"Advance Wars: Dual Strike", verkar inte så kul, grafiken dålig, men alla säger att det är bra...

"Castlevania: Dawn of Sorrow", verkar vara ett kul rollspel, men undrar lite mer vad det handlar om. Kan man köpa vapen, har man special attacker m.m.

Jag har redan SM64DS och Metroid: First Hunt.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag tycker att du ska köpa Castlevania: Dawn of Sorrow :)

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

Köper man nya svärd och har utrustning och så då?

Nivå 6 · Fuskare

Ja, det gör man.

Kan rekommendera Dawn of Sorrow om du vill ha lite skönt tidsfördriv.

Bra spel i allmänhet ;)

Storyn... tja...

En kille vid namn Soma Cruz har (genom nån tidigare händelse) fått reda på att han är reinkarnationen av Dracula, och därmed fått hans krafter.

Därmed kan man beslagta fiendernas själar för att få deras förmågor, vilket utökar spellängden med lite själsammlande :)

Dock finns det två personer som kallar sig "The Dark Lord's candidates", eftersom dom fått reda på att genom att man, genom att dräpa den nuvarande Dracula, kan lägga vantarna på krafterna själv.

Dessa två försöker alltså ta kål på Soma genom äventyret.

Vet inte om det där var så komplett, men borde i alla fall förklara en del... :)

9 Nov 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5

Så de andra spelen är inget att ha eller? :huh:

Förresten har "Lost in Blue" kommit till Sverige än? :unsure:

Vad gör man på Advance Wars: Duel Strike?

Senast ändrad:

10 Nov 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #6

Skulle vara snällt om ni kunde svara också. :P

Nivå 6 · Fuskare

Köp Advance Wars Dual Strike, det är väldigt roligt, emn om du inte gillar att tänka och vill ha mer frihet ska du nog inte köpa det, men annars är det bäst till DS just nu.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #8

Var är NDS-spel billigast? På internet eller?

:meddum:

Just nu står det mellan

Castlevania: Dawn of Sorrow

och

Advance Wars: Dual Strike.

Blir det billigare till jul eller?

Någon mer än jag som tycker "Lost in Blue" verkar bra? :lol:

/ :kung:

Nivå 6 · Fuskare

Jomenvisst, Lost in Blue verkar gallant!

Jag kommer tyvärr att vänta med att köpa't eftersom jag redan skaffat två spel under bara en vecka, så jag blir lite upptagen :/

Senast ändrad:

12 Nov 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #10

Vilka spel har du köpt då?

13 Nov 2005
Nivå 16 · Legendfuskare

Jag har Nintendogs (dachshund), men nästa spel jag köper kommer nog att var det senaste versionen av Castlevania

Nivå 6 · Fuskare

Jag tycker du ska köpa Castlevania: Dawn of Sorrow för det är Coolt Tycker jag :unsure:

Nivå 6 · Fuskare

Jag tycker du ska köpa Castlevania: Dawn of Sorrow för det är Coolt Tycker jag :unsure:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Är catslevania ett sånt där spel man får fightas fritt elr är det så att Man väljer attak och sen gör gubben det och sen är det motståndarens tur? :unsure:

Nivå 3 · Lärling

Castlevania är ett skitshysst spel lagom klurigt och ganska coola vapen (som "silver gun") och man fightas fritt ;) jag rekommenderar verkligen de spelet

17 Nov 2005
Nivå 4 · Lärling

Köp dessa:

Mario Kart DS 32 nya banor , nya karaktärer , spela mot andra över hela världen trådlöst, 3d grafik , bärbart.

Castlevania

Wario Ware Touched

Dessa är toppspel.. KÖP!

Sidor du kan läsa :

Gamereactor

Nintendo

Webhallen

Reset recensioner. och annat

18 Nov 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #17

Jag har köpt Castlevania: Dawn of Sorrow nu!!! :D :D

Fick det precis så har inte hunnit spela något än.

Men Castlevania! Det är grejer det :cool: :D :cool:

19 Nov 2005
Nivå 3 · Lärling

jag vet att detta spel inte var med bland alternativen men jág tycker VÄRKLIGEN att du ska köpa golden eye rouge agent! det är ett skit coolt skutspel! skitbra..................... har det själv.......

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in