pontus Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 hur får man en bild på forumet tillsamans med sitt namn och poeng? jag vet hur man fixar profil men inte bilden! :frown: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 du får väl fråga nån som gör avatars = bild så kan dom nog fixa en åt dig, inte för att jag gör avatars men det finns många Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 hur får man en bild på forumet tillsamans med sitt namn och poeng? jag vet hur man fixar profil men inte bilden! :frown: Klicka in på [profil], klicka sedan in på [Avatars], sedan laddar du upp en bild. Klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 jag gör avatars =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 nej, [profil],[profil] sen [avatars] sen tar du en bild från datorn eller internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Egentligen! Vad har det med Pc forumet och göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 ni som gör avatars, använder ni photoshop? och isåfall vilken version och gör ni dom, använder ni en massa filter eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 §1.15 kolla faq om du vill ha svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.