Clean Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Juventus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Jag är inte direkt bra på fotboll, (spelar Ishockey ) Men jag tycker nog BARCELONA! :) Sedan juventus så klart . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Sverige:Umeå FC :P Norge:Vålerenga Danmark:FC Köpenhamn England:Liverpool Italien:Juventus Spanien:Barcelona Frankrike:Lyon Tyskland:Schalke 04(stava) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Sverige:Hammarby å AIK Ukraina:Dynamo Kiev Frankrike:Lyon Italien:Inter och Lazio Spanien:Barcelona å lite Real Madrid men dem e så diviga där å kan inte spela ihop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Det är nog Juventus ! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 en fråga:hur kan ni gilla barcelona överhuvuftaget..??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Hm Tar Nog Juventus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 (redigerat) Sverige:Umeå FC :P Duktig pojke, jag hoppas verkligen att det inte är först nu när vi gått upp i finrummet igen du börjat heja på de, isåfall stärks bara mina teorier om medgångsstaden Umeå. (Jag kan tillägga att jag går på samtliga Löven & UFC-matcher så länge de inte krockar med varandra, vilket sällan händer) § 1.13 - låst. Redigerat 13 November 2005 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg