Ferrie Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Nu har det blivit dags för mig att köpa en ny hårddisk då mina 40 gb inte räckt längre. Hehe. Men frågan är då vilken hårddisk man ska köpa ? Jag hade tänkt mig en Maxtor DiamondMax 10 300 GB 16MB cache för 968 kronor. Men vet inte om jag ska ha en ATA eller S-ATA ? Datorn är ca 3 år gammal, kanske det säger nåt om det är ATA eller S-ATA hårddisk som gäller. Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 (redigerat) Kolla först om ditt moderkort stödjer s-ata. S-ata har snabbare överföringshastighet så kör på det om du kan välja. Ett tips om du ska köpa någon datordel kolla på www.buggy.nu så hittar du det billigaste. Redigerat 8 November 2005 av senig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.