Hoppa till innehåll

Mobbning


Fusion
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 85
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det har jag frågat mig själv en längre tid.

 

Som jag alltid säger: Jag har rätt, ni har fel. Jag behöver inte vara så här i verkligheten. Rent av kanske jag bara är trött på korkade ungar som skriver skit på fuska och det gör att jag blir förbannad. (obs, inget personligt påhopp, jag sa inga namn, och dessutom sa jag kanske, så att alla moddar ser det).

 

Med andra ord, vet ni inte hur jag är.

 

Vill du veta vad jag är trött på ? Jag kanske är trött på inskränkta förvuxna fjortisar med rebellsyndrom som vägrar se längre än näsan räcker, och är fullständigt övertygande om att de är störst bäst och vackrast och har alltid rätt, och alla andra har alltid fel. alltid. Sedan så är jag trött på personer som ständigt kommer med sina åsikter som kan leda till illamående ibland, och bara slänger upp sina smygrasistiska/homofoba/rädd för allt som inte passar in i min inskränkta drömvärld åsikter utan att ge några som helst motiv eller argument (har man tur kan man få ett "för att så gör det i USA/eller så gör Bush.) Sedan så är jag jävligt trött på folk som kommer hit med attityden att de är bäst och bättre än alla andra.

 

(obs, inget personligt påhopp, jag sa inga namn, och dessutom sa jag kanske, så att alla moddar ser det).

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som jag alltid säger: Jag har rätt, ni har fel. Jag behöver inte vara så här i verkligheten. Rent av kanske jag bara är trött på korkade ungar som skriver skit på fuska och det gör att jag blir förbannad. (obs, inget personligt påhopp, jag sa inga namn, och dessutom sa jag kanske, så att alla moddar ser det).

 

Med andra ord, vet ni inte hur jag är.

 

Ingen är bäst ingen är bättre alla är lika bra och lika mycket värda..!!!

Asså vad tjänar mobbarna på egentligen te.x få en liten stackare känna sej ensam och ledsen med inga vänner.

Om en börjar då fortsätter alla andra.

Och den som blir utsatt får inga vänner utan alla mobbar honom/henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snooze: Stäng ner Google.

 

Folk som inte passar in blir ofta mobbade, jag var mobbad innan. Nu är det inte alls på samma nivå längre. Nu har jag bättre självförtroende och jag ignorerar dom helt. Dom som mobbade mig innan vet att jag inte längre får några utbrott.

 

Google är för geeks.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som jag alltid säger: Jag har rätt, ni har fel. Jag behöver inte vara så här i verkligheten. Rent av kanske jag bara är trött på korkade ungar som skriver skit på fuska och det gör att jag blir förbannad. (obs, inget personligt påhopp, jag sa inga namn, och dessutom sa jag kanske, så att alla moddar ser det).

 

Med andra ord, vet ni inte hur jag är.

 

 

Den mobbade har antagligen gjort något för det. Kanske varit kaxig, för töntig, skvaller typen, dryg/jobbig. Oftast är de det som gillar skolan mer än kompisar och kanske skvallrar på dem.

 

Jag har aldrig randomat någon och gått på, alla har varit förtjänta av det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som jag alltid säger: Jag har rätt, ni har fel. Jag behöver inte vara så här i verkligheten. Rent av kanske jag bara är trött på korkade ungar som skriver skit på fuska och det gör att jag blir förbannad. (obs, inget personligt påhopp, jag sa inga namn, och dessutom sa jag kanske, så att alla moddar ser det).

 

Med andra ord, vet ni inte hur jag är.

 

Vadå för töntig ? :huh:

Lol, det är väl inte upp till dem att bestämma vad som är töntigt eller inte, fast så är ju mobbare.

Xade, bestämmer du sånt ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man har på sig en rutig skjorta då klassas man ofta som en tönt, många tycker att det är fula kläder och klassas som tönkläder. Men frågan är vad är egentligen en tönt?

 

Är man tönt för att man har ett speciellt intresse som bibeln? Eller för man har konstigt utseende/kläder?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som jag alltid säger: Jag har rätt, ni har fel. Jag behöver inte vara så här i verkligheten. Rent av kanske jag bara är trött på korkade ungar som skriver skit på fuska och det gör att jag blir förbannad. (obs, inget personligt påhopp, jag sa inga namn, och dessutom sa jag kanske, så att alla moddar ser det).

 

Med andra ord, vet ni inte hur jag är.

 

jadå, Xade både kan allt och vet allt. Så självklart bestämmer han sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...