Snooze Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Asså. Läs det tjejen på mimersbrunn skrev. Mitt långa inlägg. Där står det ganska mycket sanna saker. Onödigt men kul att någon tog upp detta ämne. Som jag sa innan så är jag lite av en mobbare. Great Gonzales: känner du mig? du vet inget om hur jag är. --------------------------------------------------------------------- Som jag alltid säger: Jag har rätt, ni har fel. Jag behöver inte vara så här i verkligheten. Rent av kanske jag bara är trött på korkade ungar som skriver skit på fuska och det gör att jag blir förbannad. (obs, inget personligt påhopp, jag sa inga namn, och dessutom sa jag kanske, så att alla moddar ser det). Med andra ord, vet ni inte hur jag är. Xade du är 18 år gammal. Börja bete dig som det och erkänn dina egna fel. Annars kommer du inte långt i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 bah ! Xade dör hellre än att erkänna att han har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.