Adam_ds Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 allo jag behöver hjälp med att få mewtwo på ssbm!!!:D :D :D :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Kör 750 meele matcher tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 1000 annars. Eller så ska du ha spelat Vs i 20 timmar. (Totaltiden alltså). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 nenene... det är 700 vsmatcher eller som sagt spelat 20 timmar vs mode Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Och hur gör du då för att spela dom här 700 matcherna/20 timmarna på enklaste sätt? Jo, antingen kör du på Super sudden death med 2.0 i damage rate (tror det heter så) och mot bara 1 gubbe. En annan sak du kan göra, och detta sätt är enklare. Koppla in så många kontroller du har och starta en stock match utan tidsbegränsning på en bana som inte ändras (typ Yoshibanorna). Ställ alla gubbar på ett säkert ställe och lägg kontrollerna på et ställe där du inte rör dom (eller bara ryck ur dom). Låt spelet stå så ett tag (10 timmar om du har två kontroller, 7,5 eller 5 om du har tre och 5 eller 2,5 om du har fyra), så får du snart Mewtwo (efter att matchen är slut). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 kör meele tills du spyr B) :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Jag använde Yoshi på 1 stock och använde B + Ner hela tiden. Hade även på Random Stage så tjänar man lite tid på att slippa välja bana. Fast Yoshi fick inte så bra stats då :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 måste man möta mewto sen ochså? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 ja jag fick honom nyss!!! han äger ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaket Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Kan man spela med Toad, eller får man honom bara som en trofe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Bara som trofe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaket Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Ett par kompisar undrade (Jag har inte gamecube) eftersom dom hade hört att man kunde spela med honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg