neVah Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 vad tror ni finns utanför vårt solsystem?? alltså ute i rymden? tror ni de finns annat liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 vad tror ni finns utanför vårt solsystem?? alltså ute i rymden? tror ni de finns annat liv? jag tror att det finns liv utanför jorden eftersom dom har hittat is elr vatten på månen elr så var det mars men kommer inte riktigt ihåg..o man säger att ifall det finns vatten då finns det liv..men man kan aldrig bli säker.., Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Liv är jag nästan helt säker på att det finns nånstans som växter eller småkryp eller vad som helst men det som är mest intressant är ju om detfinns intelligent liv och det tror jag oxå att det finns men itne specielt nära för du skulle vi fått kontakt med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Eftersom det finns så otroligt många stjärnor, så måste det finnas liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Jag är nästan säker på att vi är de ända levande varelserna i hela världsrymden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Jag tror att det finns levande varelser utanför vårat solsystem och kanske även i vårat solsystem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 i vårt solsystem... omöjligt... planeterna närmare jorden är för varma och de längre bort för kalla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Nej, skulle inte tro på liv i vårt solsystem. Men utanför? Jo, absolut finns det liv. Synd bara att jag kommer att dö innan man upptäcker det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 låter riktigt korkat med liv förutom på jorden... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 låter riktigt korkat med liv förutom på jorden... <_< varför det..??ifall det nu skulle finnas liv så skulle dom säkert oxo tycka att det var löjligt med liv utanför deras "planet".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 vafan, nu e han där igen..''det låter korkat''..det låter korkat att man ska få betala skatt i månaden för att man bor i ett hus, men det får man ju göra ändå? HUr det låter förklarar väl för i h*lvete inte hur det är!!!!!!!!! Ex: ''det låter korkat att man ordnar VM för folk som gillar att jaga bollar'' men så é det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 vafan, nu e han där igen..''det låter korkat''..det låter korkat att man ska få betala skatt i månaden för att man bor i ett hus, men det får man ju göra ändå? HUr det låter förklarar väl för i h*lvete inte hur det är!!!!!!!!! Ex: ''det låter korkat att man ordnar VM för folk som gillar att jaga bollar'' men så é det tror du inte att det finns utanför jorden..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.