Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 varför inte? har du en bra förklaring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 varför inte? har du en bra förklaring? ja,att man hittade is elr nåt på månen tror jag..is=vatten=liv...! vad har du för förklaring..??? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 is=vatten=liv=skitsnack! det har jag att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 menar du att det inte finns liv där det finns vatten ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 ja, varför skulle det göra det? det kan ju inte komma liv från ingenstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 (redigerat) ja, varför skulle det göra det? det kan ju inte komma liv från ingenstans. *suck *suck*du e arton år och borde lära dig i skolan att där det finns vatten e risken stor att det oxo finns liv...suck.. o plus hur vet du att det e skitsnack jag har ett förklaring,vad har du... <_< ?? Redigerat 16 November 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 liv kommer inte bara till. endast gud kan skapa liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king_nilsson Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Jag tror att vi i själva verket är en ändtarms infektion på en stor obehaglig grunt med dåliga matvanor. vi är alltså ett slags virus, om inte de så är uneversum en jätte stor korvkiosk med en massa grillade bamse korvar som bara väntar på att bli uppätna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 jaha... eh... vart vill du komma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 jaha... eh... vart vill du komma? Allting som händer här på jorden är vårt fel.Eller menade du någonting annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 han menda nog ändtarms grejet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 det finns ju 100 % säkert liv utanför VÅRAT solsystem.. det är bara att vi inte har fått kontakt med dom än.. och det är synd att vi inte får det. vi kanske aldrig får kontakt med andra "människor".. vem vet.. dom kanske ligger några miljarder år före oss i tekniken.. vem vet..dom om det finns några kanske vet att vi existerar.. dom kanske har så bra teknik att dom kan ta reda på det.. men om dom är som Alien eller Predator.det tror jag inte.. dom liknar nog oss tror jag iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.