Nasselina Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Hej! Jag behöver hjälp med koderna till Julkalendern Ronny & Julia. Köpte det på Tradera med tyvärr fanns inga koder med så nu kan min dotter inte spela det. Är det någon snäll själ som kan hjälpa mig så maila mig på [email protected] Eva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Hej! Jag behöver hjälp med koderna till Julkalendern Ronny & Julia. Köpte det på Tradera med tyvärr fanns inga koder med så nu kan min dotter inte spela det. Är det någon snäll själ som kan hjälpa mig så maila mig på [email protected] Eva Sök på ronny och Julia på Google (klicka där det står google.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 http://www.svt.se/malmo/julkalendern2000/ där hittade jag koder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Hej! Jag behöver hjälp med koderna till Julkalendern Ronny & Julia. Köpte det på Tradera med tyvärr fanns inga koder med så nu kan min dotter inte spela det. Är det någon snäll själ som kan hjälpa mig så maila mig på [email protected] Eva på 24:an är det gran, stjärna, hjärta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.