The Strangler Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 hur kan jag fixa datorn så att läser .rar Det skumma är ett de e en ny data och den kan läsa .zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Data? Och ladda ner powerarchiver på www.download.com Bra program för att öppna grejer (rar, zip osv osv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 winrar är bättre. Finns på download.com det också den ööpnar .zip .ace och .rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 gör som zenig säger utmärkt pogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Powerarchiver öppnar: *.ZIP *.7-ZIP *.XPI *.WSZ *.WAL *.EAR *.WAR *.RAR *.QWK *.PK3 *.REP *.CAB *.LZH *.LHA *.ACE *.JAR *.ARJ *.ARC *.ZOO *.BH *.TAR *.GZ *.Z *.TGZ *.TAZ *.BZ2 *.BZ *.TBZ2 *.TBZ *.ENC *.UUE *.UU *.XXE *.B64 *.MIM *.NTX *.PAE *.PBS *.ISO *.BIN *.IMG *.NRG *.PSF *.001 *.01 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 vad coolt men winrar öppnar alla dom med plus lirte annat smått å gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Men det är väll ingen direkt tävling. Jag hade valt den med goast "layout" :P. Anledningen till att en ny PC kan läsa ZIP filer är att det finns något som kallas för "Komprimerat ZIP arkiv" eller liknande i Windows. Men det finns inget RAR stöd från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 13 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 jag har fott det att funka :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 (redigerat) PowerArchiver är snyggare, mkt snyggare. Och har du fott det att funka? Redigerat 13 November 2005 av kalle4709 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 men winrar tar ingen plats på hårddisken och är enklast att använda ifall man själv vill rara ner en fil eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Man skulle kunna ta reda på vilket program som tar mest på processorn och vilket program som är snabbast för att tareda på vilket som är best. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 man kan söka igenom alla maparna med win rar utan att ens öpna dom väldigt efektift när man inte hitar .cue filen i såna där rar som är rarade imånga små rar den best komprimeradefilen jag har set var 1.1 gig stor när den var rarad och 4.2 efteråt det kallar jag komprimering och filen var inte skadad efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.