Megaket Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Jag Har gjort det här: Tränat upp Pikatchu till lvl 80 utan rare candy, flygit till Fuchsia City,gått till mannen med Pikatchun och han sa: Dogs and burgers on special today! Jag gick ut till stranden direkt utanför, surfade med min blastoise 10 steg ner(Ska det steget ner i vattnet räknas som ett steg eller inte?)och rakt upp igen, gick rätt in i huset och pratade med gubben, och han sa: Dogs and burgers on special today! Jag kan inte få 99 rare candyfusket att fungera (Ska mannen som ville ha sitt kaffe verkligen säga:are you in hurry? som dom andra säger, eller är det: Hmm? So you want me to show you how to catch pokemon again?) Också har jag aldrig fått veta hur man kopierar en pokemon, jag skulle vilja veta det. Tack så mycket på förhand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaket Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Jag får visst ingen hjälp iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-IcoN- Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 villket pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 gul, såklart annars hade han inte kunnat få surf-pikachu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 rare candy fusket aä inte med i gul och för att få surfing pikachu måste du ha pokemon stadium på nitendo 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 steg ner i vattnet räknas ej. gör det inte i safarizonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 du måste ju säga till vilket spel det är! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 För att få surfing pikachu måste du ha Pokémon Stadium på Nintendo 64 Hur gör man då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 För att få surfing pickachu ska du linka upp denna till Pokemon stadium, klara alla turneringar (tror jag) och sedan ska han ha lärt sig surf då är det bara att ge tillbaka honom till din pokemon gul fil så har han surf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg