Hoppa till innehåll

Övernaturilgt

Zoxy

Rekommendera inlägg

• Svar 443
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag tror unigefär samma som th3 sh@dow.

Men girder lägg ner och vara så jobbig mot Fusion! Va har han gjort dig?

lägg dig inte i han börja med sitt om att snacka vettit när jag bara tyckte att nån skrev mycket, så kommer den där ideoten och snackar om sanningen men i mitt första post sa jag att fusion och jag inte skulle lägga i varran och då behöver inte nån annan komma och kommentera! så lägg dig inte i!

Orka bråka onödigt <_<

Redigerat av girder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror unigefär samma som th3 sh@dow.

Men girder lägg ner och vara så jobbig mot Fusion! Va har han gjort dig?

fusion lägg ner snacket vi skulle ge f*n i varran! men du gick tilbaka nu igen men nu lägger vi av ok? vi låter varran va och säger ingenting om varran(du behöver inte vara jag heller och jag vill inte va du (barnslig ingnorerat kanske det e du som e det men aja nu struntar vi i varran annars slutar det med att vi j*vlas med varran hela tiden

Redigerat av girder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte heller på Häxor & Trollkarlar men jag tror däremot på magi.

Att kunna trolla och den biten är något fånigt som egentligen är något att underhålla barn och ungdomar. Magi däremot är något som vi alltid är omkring oss. Man kan säga att det är ett annat ord för Fantasi och Känslor. Så Häxor & Trollkarlar är något som uppfunnits utav att underhålla barn och få fram sagor och sådant för att också skrämma barn.

Redigerat av Rowyn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...