Zoxy Skrivet 26 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 aa men ibland känns de som att vi är iaktagna. Har någon set filmen "Världarnas Krig"?? Det känns lite som den ibland..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 asså nu e jag vädigt less på dig fusion så käften och nu ger vi f*n i varan nu pratar vi inte om det mera tillbaka till ämnet: jag skulle vilja vara spöke det skulle vara så coolt att skrämma skiten ur dom som har varit elaka mot en :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) FEL postade fel i denna reply! Redigerat 26 December 2005 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) Jag tror unigefär samma som th3 sh@dow. Men girder lägg ner och vara så jobbig mot Fusion! Va har han gjort dig? lägg dig inte i han börja med sitt om att snacka vettit när jag bara tyckte att nån skrev mycket, så kommer den där ideoten och snackar om sanningen men i mitt första post sa jag att fusion och jag inte skulle lägga i varran och då behöver inte nån annan komma och kommentera! så lägg dig inte i! Orka bråka onödigt <_< Redigerat 26 December 2005 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Jag tror unigefär samma som th3 sh@dow. Men girder lägg ner och vara så jobbig mot Fusion! Va har han gjort dig? Orka vara du,va inte så barnslig och gå tillbaka till ämnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) Jag tror unigefär samma som th3 sh@dow. Men girder lägg ner och vara så jobbig mot Fusion! Va har han gjort dig? fusion lägg ner snacket vi skulle ge f*n i varran! men du gick tilbaka nu igen men nu lägger vi av ok? vi låter varran va och säger ingenting om varran(du behöver inte vara jag heller och jag vill inte va du (barnslig ingnorerat kanske det e du som e det men aja nu struntar vi i varran annars slutar det med att vi j*vlas med varran hela tiden Redigerat 27 December 2005 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 men om spöken kanske finns , så måste det ju finnas andra mystiska grejer som häxor oc trollkarlar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Okej,nu skiter vi i varandra...men häxor och sånt tror jag därmot inte på. Ifall dem nu skulle finnas,då borde väl magi och sånt också finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Okej,nu skiter vi i varandra...men häxor och sånt tror jag därmot inte på. Ifall dem nu skulle finnas,då borde väl magi och sånt också finnas. Jag tror heller inte på trollkarlar och häxor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 27 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Ne inte ja heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) Jag tror inte heller på Häxor & Trollkarlar men jag tror däremot på magi. Att kunna trolla och den biten är något fånigt som egentligen är något att underhålla barn och ungdomar. Magi däremot är något som vi alltid är omkring oss. Man kan säga att det är ett annat ord för Fantasi och Känslor. Så Häxor & Trollkarlar är något som uppfunnits utav att underhålla barn och få fram sagor och sådant för att också skrämma barn. Redigerat 27 December 2005 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 he he det kan ju va så också men colt om man kunde trolla :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.