Guggo Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 hur vet du det ? Ljusår är ett tids mått inget längdmått sorry, tänkte fel. Ljusår är den sträcka som ljuset färdas på ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Jag är alltid rädd på natten att läskiga aliens skall komma till mig :(.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Ailens, nja inte precis ailens som i TheSims2. Om vi inte är ensamma så tror jag inte att det liv där ute är mkt smartare än oss. Jag tror inte att dem har några rymd farkoster eller liknande. Kanske flygplan som vi och raketer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 (redigerat) Det finns inga spöken. Det finns inte utomjordingar. Vi är de ända i universum för gud skapade bara oss. fel, ett ljus år är den LÄNGD som de tar för ljuset att färdas på ett år Redigerat 19 November 2005 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 i vakuum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 20 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 en annan övernaturlig grej...finns big foot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 (redigerat) Det finns många som har stora fötter. t.ex jag! Har storlek 43 på skorna och är bara 12år. ;) Redigerat 20 November 2005 av Pontarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Jag är alltid rädd på natten att läskiga aliens skall komma till mig :(.. Menar du allvar??Pontarn har du 43 skol storlek och är bara 12 år,coolt :cool: :P ,skämtar bara. Jag har typ 41 och är 14 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Jag tror inte att nått av de finns men jag tror att det finns annat folk nån stans i universum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 en annan övernaturlig grej...finns big foot? nej, det finns ingen big foot, snö man, loch ness odjur eller liknande saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Jag tror inte dirket på spöken, asså med spöken menar jag flygande varleser med vita dräkter. Men jag tror typ på själar som kanske e osynliga. Vad de gäller utomjordingar e jag helt säker på att de finns ! De skulle vara mkt mkt konstigt annorlunda ! Jag tror att de fanns liv på mars innan. De har hittat vatten. Lr de kanske fortfarande finns underjords människor där ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 människor... vi är till 1000 % de ända människorna i världsrymden, och de ända levande varelsera för den delen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.