Gäst volvotobben Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 den filmen är fejk såg en dokumentär på discovery att det var några som skulle j*vlas lite ba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 vad för film?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Vad pratar ni om för film? Jag pratade om The shadow som berättade vad som hände honom och inte någon film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 vaa den om bigfoot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 jaha..var hittar man den!? jag vill se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Nej,Nej! jag pratade om vad som hände The sh@dow,som han själv berättade. Gå bak 1-3 sidor så kan du läsa om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 jaha..du menade om spökena??.. eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 ja,det var det jag menade,din berättelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 spöken tror jag f*n på.. för jag har själv varit med om några spök grejer.. jag berättar dom nu.. en gång när jag stog i vårat vardagsrum. Fredsgatan 25 i katrineholm.. (jag säger adressen för vi har flyttat :P) min mamma satt i köket och rökte såklart..då helt plötsligt! så kände jag en HAND på min axel!! jag blev skit skraj.. vänta mig om med näven knuten och svingade axeln i luften.. och gissa vad som var där! INGET!!.. lite väl sjukt :P sen den andra gånge.. samma lägenhet.. så var jag i min brors rum och va på datan.. då skulle jag gå till vardagsrummet och kolla vad morsan gjorde..sen gick jag till baka till brorsan rum.. och då var datan avstängd och lampan var släckt!!.. lite väl sjukt! och nej!.. jag stängde inte av dom.det var inge ström avbrott för morsan kollade på tv..och ingen propp gick! Haha min morsa skulle varit där hon är synsk och medium det är jag med förresten :I Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 hehe..men jag fattar inte vad du menar fusion.. vad hände han?? vad menar du med det?? hur skraj jag blev och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Nej,jag menade bara din berättelse. Volvotobben missförstod mig,han visset inte vad jag menade,så jag formulerade det bättre. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.