Klara_Stjarnljus Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Tyckte det var onödigt med låsningen av den förra, då jag tror att den var menadsom en diskussion, även fast den var formulerad som en omröstning, så jag gör en egen tatueringstråd. Ni som har tatueringar, posta bild eller beskriv motiv och var! Vad har du för koppling till motivet? När skaffade du den? Ni som vill skaffa tatueringar, vad vill ni ha? Bifogar min lilla älva här :D Skaffade den i september i år, och älvan jag valde är som en del av min personlighet. Och sen är jag intresserad "tomtar och troll" och annat "övernaturligt", så valet var ganska självklart. Fler tatueringar jag vill ha är en sån drake som Nemi har på överarmen, antingen på överarmen eller nederdelen av magen (ljumsken?), en enhörning någonstans, och en svanktatuering jag håller på att måla. Hoppas fler skriver och att min tråd får vara kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 snygg tatuering där själv ska jag tatuera in en skorpion om en månad ca. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 funderar på att tatuera en tribal i vaden när ja blir lite älldre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Ja ska nog tatuera mig med nått litet typ på axeln när jag blir äldre... Funderar på ett hälge huvud i en varninsskylt eller nått sånnt annars typ ett hjärta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Tyckte det var onödigt med låsningen av den förra, då jag tror att den var menadsom en diskussion, även fast den var formulerad som en omröstning, så jag gör en egen tatueringstråd. Ni som har tatueringar, posta bild eller beskriv motiv och var! Vad har du för koppling till motivet? När skaffade du den? Ni som vill skaffa tatueringar, vad vill ni ha? Bifogar min lilla älva här :D Skaffade den i september i år, och älvan jag valde är som en del av min personlighet. Och sen är jag intresserad "tomtar och troll" och annat "övernaturligt", så valet var ganska självklart. Fler tatueringar jag vill ha är en sån drake som Nemi har på överarmen, antingen på överarmen eller nederdelen av magen (ljumsken?), en enhörning någonstans, och en svanktatuering jag håller på att måla. Hoppas fler skriver och att min tråd får vara kvar! snygg tatuering (Dessutom fick vi reda på att du är tjej, troligtvis en av de 3 här på forumet. Tänker nog inte skaffe en tatuering. men man vet aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Vad kostar det sig nuförtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 såg en tatuering, inte stor, kanske såhär |-------------------| i diameter, och den kostade 70 000 och då överdriver jag inte, för det är typ en tatuering som tar 8 veckor att göra, för det är massor av "lager" som ska på för att få den effekt som den har, min kostade 500 hundra, under bordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 afan ganska billigt endå :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.