Hoppa till innehåll

Tatueringar Ii

Klara_Stjarnljus

Rekommendera inlägg

Tyckte det var onödigt med låsningen av den förra, då jag tror att den var menadsom en diskussion, även fast den var formulerad som en omröstning, så jag gör en egen tatueringstråd.

Ni som har tatueringar, posta bild eller beskriv motiv och var!

Vad har du för koppling till motivet? När skaffade du den?

Ni som vill skaffa tatueringar, vad vill ni ha?

Bifogar min lilla älva här :D

Skaffade den i september i år, och älvan jag valde är som en del av min personlighet. Och sen är jag intresserad "tomtar och troll" och annat "övernaturligt", så valet var ganska självklart.

Fler tatueringar jag vill ha är en sån drake som Nemi har på överarmen, antingen på överarmen eller nederdelen av magen (ljumsken?), en enhörning någonstans, och en svanktatuering jag håller på att måla.

Hoppas fler skriver och att min tråd får vara kvar!

post-33137-1131842492_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyckte det var onödigt med låsningen av den förra, då jag tror att den var menadsom en diskussion, även fast den var formulerad som en omröstning, så jag gör en egen tatueringstråd.

Ni som har tatueringar, posta bild eller beskriv motiv och var!

Vad har du för koppling till motivet? När skaffade du den?

Ni som vill skaffa tatueringar, vad vill ni ha?

Bifogar min lilla älva här :D

Skaffade den i september i år, och älvan jag valde är som en del av min personlighet. Och sen är jag intresserad "tomtar och troll" och annat "övernaturligt", så valet var ganska självklart.

Fler tatueringar jag vill ha är en sån drake som Nemi har på överarmen, antingen på överarmen eller nederdelen av magen (ljumsken?), en enhörning någonstans, och en svanktatuering jag håller på att måla.

Hoppas fler skriver och att min tråd får vara kvar!

snygg tatuering (Dessutom fick vi reda på att du är tjej, troligtvis en av de 3 här på forumet. Tänker nog inte skaffe en tatuering. men man vet aldrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

såg en tatuering, inte stor, kanske såhär |-------------------| i diameter, och den kostade 70 000 och då överdriver jag inte, för det är typ en tatuering som tar 8 veckor att göra, för det är massor av "lager" som ska på för att få den effekt som den har, min kostade 500 hundra, under bordet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...