Soff_94 Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Jag har Paper Mario - The Thousand-Year Door spelet och är i värld 5 ( där man är på ön). jag har kommit in i grottan och en bit frammot men är nu fast. mitt problem lyder : jag kan inte få tag på hantaget till veven. Jag har hittan den men kan inte ta den. Är det någon som skulle kunna hjälpa mig? Mvh Sofia :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Jo, du kommer att få tag i vevet när du kan förvandla dig till båt. Om du inte kan, berätta exakt var du är just nu i grottan. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soff_94 Skrivet 13 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Jag har gått igenom hela grottan och tittat men kan inte bli båt hur gör man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soff_94 Skrivet 13 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Hur gör man för att bli båt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Du får leta upp plattan, den med bilden på en båt......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soff_94 Skrivet 14 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Nu kan jag bli till båt men vet fortfarande inte hur man gör för att få tag i veven. Någon som kan hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Lätt som en plätt! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg