Joe Cool Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Hejsan alla! Min gamla router klarar ju ej av MSN Messenger utan laggar loss när man använder den. Har tröttnat på Web Messenger. Ska köpa en ny. Frågan är om jag ska ta en Netgear RP614 v3 eller en D-Link DI-604. Netgears är bättre enligt de flesta. Finns det nånn bättre router med samma egenskaper fast bättre föräldrakontroll eller liknande. 4LAN och 1WAN port. Den ska ju kunna ha möjlighet att öppna portar och DMZ och allt annat gött. Högst en för 700,- Tackar om nånn har nått bättre förslag en Netgearen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 D-Link har dem flesta av mina kompisar, dem fungerar bäst enligt dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 13 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Men på internet står det att 604 alltid måste startas om och att den blir överhettad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 joe cool du säger redan rätt i din första post netgear är mycket bättre än d-link skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 13 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 OKay. Men ska ja köpa en dyrar modell av netgear eller räcker rp614? Liksom med hastigheterna och interfacet... Vissa routers kapar ju av hastigheten bara för att flera är inne samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Det kan ju vara att du måste mappa routern!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 vi använder belkin trådlös router Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 köp inte d link.. ja å min kompis köpte den på samma gång å båda krasha efter 2-3 veckor :( :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 jag har d-link och den funkar fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.