Hoppa till innehåll

Vrf Funkar Inte Source


andennn
 Dela

Rekommendera inlägg

När jag ska spela source så startar jag ju det fast ja har msn igång ifall någon skulle skriva till mig och det har funkat bar ett tag at trycka på alt+tab men nu när man skka göra det så funkar det men när man ska börja spela igen så kan man spela ett tag sen hänger det sej och det kommer upp en ruta där det står att om man vill skicka felrapport till microsoft eller inte och då trycker jag skicka inte sen kommer det upp en ruta där det står attt det inte gick att skapa en minnesåtgärde och en massa nummer och då trycker jag på ok sen får man börja om igen:angry: vad är det för fel???????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

När jag ska spela source så startar jag ju det fast ja har msn igång ifall någon skulle skriva till mig och det har funkat bar ett tag at trycka på alt+tab men nu när man skka göra det så funkar det men när man ska börja spela igen så kan man spela ett tag sen hänger det sej och det kommer upp en ruta där det står att om man vill skicka felrapport till microsoft eller inte och då trycker jag skicka inte sen kommer det upp en ruta där det står attt det inte gick att skapa en minnesåtgärde och en massa nummer och då trycker jag på ok sen får man börja om igen:angry: vad är det för fel???????

 

Glöm inte å andas bara. Testa installera om msn..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men du behöver bara skirva ditt ip i ett papper sen

ge ut den till folk i msn  :P  :P  : :)  :) 

dom kan skriva senare och sen du svarar heheeh :P

 

Det där var det mest värdelösa svar jag nånsin hört.

Testa installera om Msn som Kaktus-killen sa.

Eller så kan du testa installera om Css på din steam account.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...