Fusion Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 jag har funderat att jag vill köpa den tredje sagan om ringen spelen(glömde vad den n hette),e den bra,ska jag köpa den,prisvärt..?? eftersom ifall den inte e bra då kan jag köpa ett annant spel..snälla svara.. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Ja Köp det om du vill eller rösta ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 (redigerat) Tänker du köpa Sagan om konungens återkomst? Isf rekommenderar jag att du väntar tills nåt nytt Lord of the Rings spel kommer. Men du bestämmer själv! Redigerat 13 November 2005 av Pontarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 köp sagan om ringen 2:an (de två tornen) i stället! det är bättre, roligare och coolare! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Själv så varnar jag dig från att köpa detta spel. Det enda du ska göra är att springa runt och döda Orcher. Det är mest irriterande tycker jag och jag hade hoppats att de kunde ha gjort det bättre. Men som Pontarn sa... Avakta om det skulle komma ett nytt Sagan Om Ringen spel i mer Rollspels stil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 köp sagan om ringen 2:an (de två tornen) i stället! det är bättre, roligare och coolare! :cool: jag har redan sagan om de två tornen..den e skit enkel jag har klarat hela.. men då gör jag som några av dom andra sa jag avaktar ifall någon ny kommer.. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg