Threeforce Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 När jag först fick steam så funkade mitt lösenord perfekt, nu har det tydligen ndrats... Av någon konstig anledning. Jag försöker logga in med rätt lösenord och användarnamn, ´det står att det är fel lösenord! Sen när jag tar rerieve password. Så skriver jag in min e-post adress.. Men tydligen skickas inget för nu har jag väntat i 5 dagar, och inget har kommit. (Ja, jag vet min e-post och jag har skrivit rätt) Hur ska jag fixa det?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 det var ett svårt problem det är bara och hoppas att dom skickar ditt lösen. men om det fixar sej så gör så att du blir inloggad aoutomatiskt när du startar datorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Det är nog nån som hackat sig in på din acc. Lika bra att köpa en ny cd-key, det är billigt på cdon.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 **Synd** Tror nån har Hackat in på din :( Men Köp en Ny Cd-Key :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AHMAD67 Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 jag kan inte heller logga in på steamjag skriver in rätt lösen men sen står det att jag har skrivit fel lösen fast jag har skrivit rätt och jag hade köpt nytt cd key och samma problem igen nu är jag arg :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master_92 Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Jag kan inte heller logga in på Steam. Ena dan funkade de o andra dan inte! Måste fixa ny cd-key men har inte råd! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg