senig Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Det är roligt att läsa recensioner som är välskrivna och finns en del sådana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Det är roligt att läsa recensioner som är välskrivna och finns en del sådana. Jo, typ vardera 20 knappt... Jag gör inga speciella stavfel i mina... fast jag har en väldigt dålig fantasi som gör mig till en "urusel skribent"... :student: Fast jag kopierar iaf inte... så lat är jag inte... :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 De recensioner jag gör skriver jag alltid själv,en var väldigt lång.T.ex en recension som var 25 rader lång!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 Jo, det är ganska långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Enligt mig så tycker jag 25 rader är lite smått faktiskt för en Recension. Om man ska skriva en Recension ska det i alla fall vara över en sida. Skriver detaljer om spelet och beskriver dina egna tankar med andra till exempel. Någon tycker att ljudet är suveränt men du kanske tycker något annat. Beskriv det då. Beskriv även allt om spelet. Men det är vad min åsikt är ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 jag har gjort recensioner på 75 rader... men det kanske är långtråkigt... men det behövs ju skribenter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 (redigerat) Enligt mig så tycker jag 25 rader är lite smått faktiskt för en Recension. Om man ska skriva en Recension ska det i alla fall vara över en sida. Skriver detaljer om spelet och beskriver dina egna tankar med andra till exempel. Någon tycker att ljudet är suveränt men du kanske tycker något annat. Beskriv det då. Beskriv även allt om spelet. Men det är vad min åsikt är ^^ 25 rader kan mycket väl räcka till.bara det står något vettigt på de 25 raderna och itne en massa för att fylla ut reentionen. Att man t.ex. efter 14 rader skriver vad man skriveit tidigare fast i annan ordföljd. ex: "ljudet får en att känna sig som om man är innen i spelet" 10 rader senare: "Ljudet var som sagt väldigt bra" Bardet är 25 informationsspäckade sidor så räcker det gott och väl. Redigerat 15 November 2005 av legendary_lukas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 jag har gjort recensioner på 75 rader... men det kanske är långtråkigt... men det behövs ju skribenter! Kan ju säga direkt, om nu skribenterna kommer tillbaka, blir du ingen av dem eftersom du är alldeles för varnad och kan inte ens börja en mening med stor bokstav. För att inte tala om att du kopierar recensioner och sen skryter järnet :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 (redigerat) Något måste göras åt dessa recensioner. Redigerat 22 December 2005 av Xain Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 jag har gjort recensioner på 75 rader... men det kanske är långtråkigt... men det behövs ju skribenter! alltså... vad har varningar med det att göra? du vet väl vad jag vart varnad för? och det har inget med att skriva att göra. Dessutom skulle jag skriva med stora bokstäver och 10 gånger bättre under en riktig recension Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 jag har gjort recensioner på 75 rader... men det kanske är långtråkigt... men det behövs ju skribenter! :rolleyes: Bara den lilla detaljen att skribenterna som togs in förut fick ha max en eller två varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 jag har gjort recensioner på 75 rader... men det kanske är långtråkigt... men det behövs ju skribenter! Nej, men sådana åsikter behöver inte yttras på ett offentligt forum. Jag har också åsikter om saker & ting, men inte faan skriver jag ner dessa här eftersom det är regelbrott & även lagbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.