pollenallergi Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 man behöver nog inte köpa delarna ifrån dell.. Säker? :P Vill helst inte köpa något som inte fungerar att använda sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 nja inte helt säker, men fråga dell, skicka ett mail eller ring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Om man ska uppgradera sin dator så måste man köpa delarna från Dell, har provat med både grafikkort och RAM-Minne från andra ställen men de passar inte in. Lyckligtvis kunde jag lämna tillbaka varorna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 en jag känner har en dell dator, och han har köpt delarna ifrån ett annats ställe, tex. grafikkort, RAM-minne, och det har passat. på grafikkort får man bara vara noga med att kolla om man har AGP, PCI eller PCI-E eller vad det nu kan heta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 en jag känner har en dell dator, och han har köpt delarna ifrån ett annats ställe, tex. grafikkort, RAM-minne, och det har passat. på grafikkort får man bara vara noga med att kolla om man har AGP, PCI eller PCI-E eller vad det nu kan heta... Men beror det inte på vilken typ av dell data det är alltså jag menar det finns olika dell datorer,och det kanske är så att alla inte är kika,eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 en jag känner har en dell dator, och han har köpt delarna ifrån ett annats ställe, tex. grafikkort, RAM-minne, och det har passat. på grafikkort får man bara vara noga med att kolla om man har AGP, PCI eller PCI-E eller vad det nu kan heta... Okej, ska kolla upp sånt.. Det är väl främst hårddisken jag vill lägga till lite.. Men det kanske inte är några större problem. Tur i vilket fall att man slipper köpa från dells hemsida. Det kanske är lättare att installera skiten därifrån men det är 10x dyrare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Jag tycker att Dell är bra, det är iallafall inte så stor skillnad mellan andra varumärken och dell iallfall tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 en jag känner har en dell dator, och han har köpt delarna ifrån ett annats ställe, tex. grafikkort, RAM-minne, och det har passat. på grafikkort får man bara vara noga med att kolla om man har AGP, PCI eller PCI-E eller vad det nu kan heta... Det gäller att fråga efter om det går att ha större hårddiskar, för att det kanske inte finns plats i alla datorer att ha 2 hårddiskar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 jag har 3 dell, alla fungerar som ett klockigt oljeverk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 (redigerat) Skulle gärna att någon\några här skulle dra slutsatser här innan man börjar disskutera denna fråga igen:Är dell data så bra som dem påstår? Svara gärna på den här frågan innan ni fortsätter prata om dell datorer. Redigerat 20 November 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Jag tycker iaf att det är bra datorer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Men några har sagt andra saker och då vet man inte vad man ska tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.