Hoppa till innehåll

Kingdom Hearts


JoJjo_
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan.

1. De där White Mushrooms , hur kan man se vilken magi man ska använda på dem så att de blir glada? :/

2. Är det bara en slump att man får pengar och Mystery Goo när man slår ner Black Fungus ( tror att de hette så. ) , eller ska man göra något särskilt?

3. Vad är egentligen det lättaste sättet att hålla Rare Truffles i luften?

 

Hoppas ni kan svara på mina frågor. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. på white mushrooms kan du se att dom gör typ som charader. Du kan gå in på www.ffextreme.com där finns svaren på när du använder vilken sorts magi.

 

2. Japp, det är en slump. men om du vill och kan så kan du ta equip på goofys eller nån annans ability (kommer inte ihåg vad den heter just nu) som gör att du får ovanliga saker oftare.

 

3.Det var år och dar sen jag spelade KH men som Rowyn säger, vänta tills DS89 kommer. Han kan nog hjälpa dig bättre än vad jag kan ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är bara tre stycken som jag känner till,men jag hoppas att dom kan hjälpa dig ändå.fire:när den slår armarna om sig och skakar.thunder:när den lyser upp sig och "svettas".stop:när den stannar helt orörlig.lycka till!

Redigerat av Link93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan.

1. De där White Mushrooms , hur kan man se vilken magi man ska använda på dem så att de blir glada? :/

2. Är det bara en slump att man får pengar och Mystery Goo när man slår ner Black Fungus ( tror att de hette så. ) , eller ska man göra något särskilt?

3. Vad är egentligen det lättaste sättet att hålla Rare Truffles i luften?

 

Hoppas ni kan svara på mina frågor. :)

 

Okej, de två första frågorna verkar du redan fått svar på, men när det gäller den tredje så kan jag säga dig att den bästa plattsen för att få Mystery goo från Rare truffles är I Peter Pans värld. Vissa gånger som du går ut på däck kommer du nämligen att finna ett hav utav Rare Truffles. Det blir också lättare när du kan flyga samtidigt, så det är bara att ta Lock on och slå på dem en i taget för att sedan flyga upp för att slå dem igen innan de når marken. Det är lite knepigt i början, men man lär sig ganska kvickt. Obsavera bara att de inte alltid lämnar ifrån sig Mystery goo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...