Gäst Beldur Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Så du tänker inte ta troll hunter/shaman, för att den är ful? :P Precis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 vad kan jan göra när man är schaman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 vad kan jan göra när man är schaman prova får du seee :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Var en palladin gnom dom dödar 70 liv på lvl 30 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Ni som nämner vilken ras han ska ta kanske kan vara så smarta att nämna varför? Alla raser har "racial abilities" ORC: 25 resist stun och knock, + 5 yxor + bloodfury (jag tror det var allt) TAUREN: +5 herbalism + warstomp (spelar ej tauren själv så är ej säker) Klass tar du väl vad du känner för? Vad vill du spela för något? Nån som bara är bra i närstrid? Nån som är bra från långt håll? www.wow-europe.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Ni som nämner vilken ras han ska ta kanske kan vara så smarta att nämna varför? Alla raser har "racial abilities" ORC: 25 resist stun och knock, + 5 yxor + bloodfury (jag tror det var allt) TAUREN: +5 herbalism + warstomp (spelar ej tauren själv så är ej säker) Klass tar du väl vad du känner för? Vad vill du spela för något? Nån som bara är bra i närstrid? Nån som är bra från långt håll? www.wow-europe.com Ni har mycket att lära av honom. Men var dte inte du som spelade på Crack server? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Ni som nämner vilken ras han ska ta kanske kan vara så smarta att nämna varför? Alla raser har "racial abilities" ORC: 25 resist stun och knock, + 5 yxor + bloodfury (jag tror det var allt) TAUREN: +5 herbalism + warstomp (spelar ej tauren själv så är ej säker) Klass tar du väl vad du känner för? Vad vill du spela för något? Nån som bara är bra i närstrid? Nån som är bra från långt håll? www.wow-europe.com Rättning: Orc får även en "Racial passive" (permanent förmåga) som låter deras Djur/Demoner ta 5% mer skada, det är därför jag föredrar Orcerna för Hunter/Warlock ^,.,^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg