Gäst AHMAD67 Skrivet 14 November 2005 Rapport Skrivet 14 November 2005 hej om ni vill ladda ner hack och cheats och comandon till counter strike 1.6 så jag e rik av hack och cheats och jag kan alla comandon till counter strike 1.6 och condition zero om ni vill ha så adda mig bara på msn jag heter [email protected] men jag vill inte ha safs och ni säger du får inte fuska och sånt om ni vill svara så svara att ni vill ha fusket ok för att valve har gjort fusk på steam spel ok för att jag har sätt många trådar att dem har skrivit om att dem ska ha hjälp med fusk eller vill ha fusk och dem andra safsar bara och svara och säger du får inte fuska det e olaglit valve kommer att stänga av din account!!!!! men jag håller koll på den här tråden varje ddag om nån har gjort så eller svärt är det dax att bli anmälad för att det e ett fusk sida och om ni vill ha ett hack eller cheats säg bara namnet och adda mig så får ni dem diräkt :D :D
Gäst Xain Skrivet 14 November 2005 Rapport Skrivet 14 November 2005 Helst punkt nån gång. Tom moderaterna har sagt att man inte får Fuska på Online spel.
Gäst AHMAD67 Skrivet 14 November 2005 Rapport Skrivet 14 November 2005 Helst punkt nån gång. Tom moderaterna har sagt att man inte får Fuska på Online spel. ja men det är ett fusk sida det står inte på reglerna här i fuska.se att det är olaglit att fuska på online så jag får ingen varningar haha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oooooooooooooofffffffffff nu börjar vi igen ???????????????????
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 14 November 2005 Rapport Skrivet 14 November 2005 Helst punkt nån gång. Tom moderaterna har sagt att man inte får Fuska på Online spel. Va fjantig du är, trådar med fusk blir snabbt låsta, moderaterna SÄGER att man inte får fuska i ONLINE spel.
Gäst AHMAD67 Skrivet 15 November 2005 Rapport Skrivet 15 November 2005 Helst punkt nån gång. Tom moderaterna har sagt att man inte får Fuska på Online spel. jag frågade admin i går han sa att det är ok om du inte tror det så säg det till han!!! :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
KazeN Skrivet 15 November 2005 Rapport Skrivet 15 November 2005 Jag kan inte fatta att du tror man ska få fuska på onlinespel med andra riktiga spelare! Det är en annan sak om det är i ett spel som det funkar att använda fusken i bara singelplayerspel då ingen riktig spelare tar skada. *låst*
Rekommendera inlägg