Hoppa till innehåll

Hårddisk


Gäst Crap

Rekommendera inlägg

de enda erfarenheter jag har av maxtor är iaf att jag inte vågar köpa någon intern disk från dem åtminstone. på skolan har cirka 6 maxtordiskar krashat, på en annan ha samma sorts maxtordiskar krashat, ca 10 st. visst, säkert en specipik modell som gick riktigt snett.. fast hörde från en mindre datorförsäljare att de slutat sälja maxtor för att de kommer tillbaks hela tiden. nu vet jag inte hur säker den källan är men ändå... när jag skulle köpa en hårddisk till avrådde försäljaren (i en annan butik) mig i princip från att köpa en maxtor. fast deras externa verkar ok iaf.

 

mina western har tickat och gått den ena från 2001 och den andra några månader utan fel. men fel kan det bli på alla diskar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Maxtor Är rätt så bra men krashar som nico sa min bror hade maxtor 300 gb som krasha på unger fär ett halv år av använding med han har sinna data skenier så dom fixa HD men allt på den e ju så klart borta men den funkar :D

 

*EDIT* Dock va det här en intern HD

Redigerat av lidmer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

verkar bra, iofs bara 2 mb cache. vet inte hur det är på externa men interna brukar oftast ha 8 mb. men kolla på andra och se om de också har 2 mb i cacheminne, i så fall är den bra. har nästan alla andra 8 mb cache så kolla om du hittar någon som är typ 50 :- dyrare och har mer cache.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...