Gäst Soffan Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Tjenare... Har nu tänkt mig köpa ett spel till mig själv. Tycker jag förtjänar ett. Jag har ju ingen koll på de nya titlar som kommer till PC. Men jag har länge undrat om CoD2 är något bra? Om det finns något annat spel som har Strategi, Krig, Action eller Rpg så skriv gärna in dem spelen här. ^^ Behöver de flesta tips om spel ^^ //Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AHMAD67 Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Tjenare... Har nu tänkt mig köpa ett spel till mig själv. Tycker jag förtjänar ett. Jag har ju ingen koll på de nya titlar som kommer till PC. Men jag har länge undrat om CoD2 är något bra? Om det finns något annat spel som har Strategi, Krig, Action eller Rpg så skriv gärna in dem spelen här. ^^ Behöver de flesta tips om spel ^^ //Rowyn köp counter strike condition zero det kostar bara 150 kr. man får steam och gamlaste counter strike och ett annat counter strike det är action spel. mhv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Jag tycker att du borde köpa CoD2, enligt mig ett skitbra spel som äger alla andra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 CoD2 var inte så som jag hade tänkt mig det var dessutom sämmre än ettan enligt mig då men det duger men om man inte har kört /varvart ettan så ska man defenetift göra det först :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Revenger Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Tjenare... Har nu tänkt mig köpa ett spel till mig själv. Tycker jag förtjänar ett. Jag har ju ingen koll på de nya titlar som kommer till PC. Men jag har länge undrat om CoD2 är något bra? Om det finns något annat spel som har Strategi, Krig, Action eller Rpg så skriv gärna in dem spelen här. ^^ Behöver de flesta tips om spel ^^ //Rowyn NNEEEEJJJ inte condition zero. Köp Counter Strike 1,6 (Original) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Call of Duty 2 är en höjdare. Fundera även över F.E.A.R och kanske Riddick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 (redigerat) Får jag undra varför AHMAD67 använder Admins avatar? http://img384.imageshack.us/img384/7651/ahmaaad2ey.png kanske en bugg eller nåt.. Redigerat 15 November 2005 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 köp guild wars ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Counter-Strike Source kanske samt COD2 counter-strike :) Där fick du nåra tips :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Tyckte inte CoD2, var så roligt...aja, Jag hoppas att du har Half-life 2!? Annars måste du köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V fall3n V Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 d0om 3, kan väll se om du fallar för ett spel över internet som heter runescape sparar ju in pengar, det är ett skitspel men jag har spelat det och kan ge dig tillsfredsställning i ett halvå, det är ett MMORPG. www.runescape.com, world of warcraft om du tänkt spendera lite mer, ca 100 kronor i månaden, bra stort MM0RPG spel med grym grafik en klar 10:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CS_nörd Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 CoD2 och Half-Life2 är skitt bra spel!!!!! dom 2 ska du köpa!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.