Gäst Soffan Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Vad handlar Ranma om? Handlar om en tonåring som heter Ranma och han reser till kina med sin far för att träna. Där så tränar dom vid dom magiska källorna. Hans pappa och han själv ramlar i och ranma blir en flicka och hans pappa blev en panda. Varje gång dom får kallt vatten på sig blir ranma tjej och hans pappa en panda. Och varmt vatten gör tvärtom. Läs boken så får du se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 dragon ball z e ju helt bäst!!!varför säger du dbz du behöver bara säga dragonball eller gillar du bara versonen av Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 One Piece tycker jag e bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Jag tycker klart att ranma är bästa Mangan hittils! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 sj gillar ja ba D.N.Angel, men ja har itte läst så många manga...ja kollar mer på anime Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag gillar DB DNAngel Yu-Gi-Oh One Piece ska köpa kajika ser rått bra ut vilka ska köpa Kajika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 var kan man få tag i yu-gi-oh som manga? ja kollar på den som anime... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Yu-Gi-Oh mangan ska komma i år har jag för mig. Eller 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 *väntar otåligt på den redan* =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of war Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 All manga tycker jag är bra speciellt Love hina Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 NARUTO gillar jag mest , onepiece o ranma är också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 28 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 vad är love hina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.