Link93 Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Vilket chip ska man välja om man vill ha ett chip som kan ladda hem spel och spela ps2 spel på.Snälla hjälp mig!! :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 finns det ens ps2 emulatorer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 nej det gör det inte finns endast: sega mega drive sega saturn gameboy gameboy pocket gameboy color gameboy advance playstation 1 nintendo 8- bitars nintendo 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 16 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 det finns det faktiskt :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 det e väll vicket som Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Link93 du får ge bevis på att det finns en ps2 emulator för vad jag vet så stödjer inte xbox ps2 mjukvaran och det är ingen som har lyckats lista ut de problemet ännu. Ett ryckte föds snabbt & många går på det direckt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 18 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Tja.En av mina kompisar har ett sånt chip.Men han vat inte vad det heter. :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 evolution x, men ja vet inte om de kan köra ps2 spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 kvittar vilket hip, bara man har en emulator till det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Ska man tro på de då?,föresten så även om han har en ps2 emulator så klarar den inte av att läsa ps2 skivor så man måste lägga in spelen på hdd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 haha ägd, men asså det går inte jag har frågat en chippaffär för ett tag sen och dom sa: ATT DET ABSOLUT INTE FANNS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Tycker det är rätt konsitgt att moderatorerna här låter en sån här tråd fortsättas. Chippning är trots allt olagligt. Vill inte vara någon polis eller så men vill bara säga det så ni vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg