Clean Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Nej den finns i många färger:Blå,svart,vit,röd,grön,orange säkert glömt någon färg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 (redigerat) Hjälp honom, istället för att snacka om färger! <_< Redigerat 28 November 2005 av Xain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Det där med att det ståd cheat avtiveted kanske var att han slog in något annat fuska och hade motorcykeln redan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Hjälp honom istället för att snacka om färger! <_< Hjälp du honom istället för att klaga!Olivercrona,oddy har kanske rätt att det redan stod en sådant mc som du vill ha och att han tryckte in en annan kod som kanske full liv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Hjälp honom istället för att snacka om färger! <_< Jag bara skrev alla färgerna hjälp honom själv istället för att säga åt mig!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nosmannen Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 HALLO DEN STÅR I ETT PARKERINGSHUS I EAST LOS SANTOS (skrev med stora ifall du inte såg mitt andra inlägg!!) VID PRICKEN I ÖSTRA DELEN AV LOS SANTOS Här är cykeln NRG-500 den går ju utav bara hel##te men får man inte nåt uppdrag att köra genom ringar när man tar den :student: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg