MahL Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 Berätta om saker som har hänt på er skola här typ som om det har börja brunnit eller något sånt. Idag på vår skola så började det att brinna fast det brann inte så mycket så det var bara en pappaerskorg som brann, men ändå det var skit kul Citera
mr.best Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 alla har väll hafft detta problem. Det har varit inbott i alla (tror jag) skolor jag gått på!!! Citera
Mikael Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 Det har varit inbrott, många fönster har gått sönder... Citera
Gäst YoTo Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 Vi hade inbrott igår så vi skippar skolan lite idag men vi ska vara lediga hela nästa vecka! JIPPIE! :D Citera
Gäst Gollum Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 vi hade inbrott en gång i sexan.dom tog cd-spelaren och en polkagris Citera
MahL Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 19 Januari 2004 vi hade inbrott en gång i sexan.dom tog cd-spelaren och en polkagris en polagris? va är de ute efter vill de ha godis eller? Jag tror att det är säkrare att köpa godis istället för att ta det Citera
Scones Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 I vår skola är det inbrott typ 1 gång i månan, men de tar alldrig några grejer nästan.Så de är nog mest ute efter att vandalisera, men det är ju ändå inte kul... Men fönstrena på min skola är så dåliga att en gång när nån stängde ett fönster så sprack det. Men vår skola är ju typ riktigt gammal så det är inte så konstigt :roll: Citera
Gäst Gollum Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 en gång på min skola så va det en som tände eld i en toalett(det va ingen som ja känner) Citera
Backspace Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 En gång hände en riktig skoj sak på idrotten men ändå var det läskigt! När vi bytte om så börja brandlarmet ringa men det var bara ett test men dom hade inte sagt något om det så då gick alla ut (med kläder) och börja skrika men jag märkte nästan direkt att det inte brann för larmet slutade ganska snabbt! :D Citera
Gäst Xray Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 Donald: Hahahah Mina kompisar har tjuvat 7-8 gånger... Matsalen brann upp (hehehe) Inbrott 4 ggr Krossade fönster 5ggr (asså alla och 1 av mig :D) våran hemsida heter www.friskola.com Citera
Paradox Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 Detta hände ida... I min skola så har vi en kulle som har blivit hal på grund av att den har blivit isig. Då puttade jag ner en person som var på kullen han ramla ner för kullen från sidan det så att göra lite ont då kom en lärare och sa hur gick det till mig hehe...dumt Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 vår hemsida heter www.kastanjen.nu men jag för nåra dagar sen så fasna ett snörre i min pappas bil så jag gled med nåra 50 meter min mobil gick tillomed sönder :cry: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.