coolsamus Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 vi hade massa ritnigar på våran vägg så tände nån på det Citera
Lon Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 men jag för nåra dagar sen så fasna ett snörre i min pappas bil så jag gled med nåra 50 meter min mobil gick tillomed sönder :cry: har du nokia? :lol: och har nåt med att du fastnade i ett snöre i din pappas bil att göra med att saker hänt på skolan? tror inte det :| Citera
Gäst Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 i min skola så har vi en rast där alla elever är ute(vi är cirka 300 stycken elever)sen var det en 6 som kastade en snöboll på en 9 och han blev as arg och alla 9 började jaga alla andra och kastsde massor av snöbollar och 11 fönster gick sönder...... Citera
Lon Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 i min skola så har vi en rast där alla elever är ute(vi är cirka 300 stycken elever)sen var det en 6 som kastade en snöboll på en 9 och han blev as arg och alla 9 började jaga alla andra och kastsde massor av snöbollar och 11 fönster gick sönder...... 11??? låter lite överdrivet :roll: Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 men jag för nåra dagar sen så fasna ett snörre i min pappas bil så jag gled med nåra 50 meter min mobil gick tillomed sönder :cry: har du nokia? :lol: och har nåt med att du fastnade i ett snöre i din pappas bil att göra med att saker hänt på skolan? tror inte det :| det är sant jag lovar Citera
Lon Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 men jag för nåra dagar sen så fasna ett snörre i min pappas bil så jag gled med nåra 50 meter min mobil gick tillomed sönder :cry: har du nokia? :lol: och har nåt med att du fastnade i ett snöre i din pappas bil att göra med att saker hänt på skolan? tror inte det :| det är sant jag lovar jag tror dig jag menar att det inte har nåt med ämnet Saker som hänt på skolan :roll: Citera
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Skrivet 20 Januari 2004 du vet vad på toan i torstas. Citera
Gäst ShatterHand Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 Våran skola är bäst titta här http://www.skola.sundsvall.se/hoglunda/ Citera
Gäst YoTo Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 Verkar ju bra men inte nåt med tråden att göra. Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Skrivet 23 Januari 2004 våran är bäst www.kastanjen.nu Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.