Gun Guy Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 (redigerat) Jag har set hack//SIGN men inte hack//DUSK. Jag gillar hack//SIGN men vet inget om hack//DUSK. Det ända jag jag vet är att hack//DUSK är en tidigare serie som dyker up i hack//SIGN. Är hack//DUSK bra? Redigerat 16 November 2005 av Gun Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 är du säker på att sen inte heter HACK//Udeden??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 16 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Inte hellt. Men jag ser att du har en bild av något som liknar den serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 det är en bild av hack//udeden/infection (infection är första hack spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 20 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 det är en bild av hack//udeden/infection (infection är första hack spelet) jaja är den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 har faktist inte sett udeden men jag tror det(sign var ju bra så udeden borde vara lika eller bättre) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 25 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Aaa... har du någon aning om dom kommer att senda det på någon kanal? Isåfal skulle jag villja se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.