Gäst Xray Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 När jag har laddat ner photoshop och att det står att man får ha det i 30 dagar... Om jag sedan stänger av datorn och på (SAMMA DAG) så står det att 30 dagar har gått???? :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Konstigt? :shock: Så händer det inte för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 SVARA INTE DÅ!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 har du aldrig haft det förut :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Vadå aldrig haft?? Jag använde det 1 gång och stängde datorn sen öppnade jag den så stog det att 30 dagar har gått på 1 timme :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Jag menar fall du har haft det någon annan gång instalerat en nu :? typ för nån månad sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 har också bara 30 dagar me inte problemet hehe instalera om det om det går sen spara instalations filen hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 har du det eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Micke89, lite fett olagligt också? INGEN FATTAR JU HUR STRAFFBART DET ÄR!!! *anmäler* ja det är ju olagligt att ladda hem det och jag tycker att man ska ladda hem trial verisionen och sen om man tycker att det är bra och man har en bra ekonomi så ska man köpa det för att det ät riktigt dyrt så min familj och jag har köpt det bara för att vara på rätt sida om lagen (menar Photoshop CS) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Vad tussan håller du på med!!! :evil: Det här ska anmälas!!! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Vad tussan håller du på med!!! :evil: Det här ska anmälas!!! :evil: vad är det som ska anmälas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 eehhh kan man ta bort ett inlägg ifall man te.x råka skriva samma sak två gånger??? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.