Xini Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Jag har bara hittat till den första (vid 1:sta gymstället där man kan vinna stonebadge, eller vad den nu heter) grottan och har fastnat vid stenarna där inne. Hur kommer man förbi? Jag har försökt komma på det i 4 timmar nu... <_< snälla, någon som kan hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 du ska inte gå där .gå ner igenom skogen nedanför staden och gå in i huset och prata med gubben där så får du åka till nästa stad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Herregud inte du med..... :( Du ska gå till den staden där du vann din första nål. Gå sen neråt. Efter skogen så ser du ett hus med en båt. Gå in i huset och prata med mannen som går runt bordet. Sen så får du åka till nästa stad. Klarar du inte det så vet jag inte vad som händer mig.... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Jag tror att det är mer spelet då -_- Glöm inte att handla saker på vägen.Det finns nämligen ingen shop i staden där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Medans ni ändå fratar om saphire så kan jag fråga en frpga vart får man resten av växterna man kan ha i kojan ???? Inte dem växterna man kan köpa vid blommbuticken det finnns ju fler och jag undrar vart man kan få dem!!! SNÄLLA HELP ME!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 TheKingOfEvli: Vilka växter och vilken koja menar du? Xini: Du ska gå ner igenom skogen och in i huset där. Prata med honom så kommer du till nästa stad-Dewford. Efter du klarat det gymmet så ska du prata med gubben igen. Sen ska du välja Slateport så kommer du till en strand. Ovanför där ligger Slateport. Prata först i laboratoriummet med den gubbe och sen ska du gå in i musseummet. Team Aqua teckte ingången dit förrut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 jag menar växterna i kojan !!! man kan ju köpa sex stycken men dem andra fyra vart får man dem !!! MIn fråga handlar om den hemliga basen som man kan göra men secret power !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 jag menar växterna i kojan !!! man kan ju köpa sex stycken men dem andra fyra vart får man dem !!! MIn fråga handlar om den hemliga basen som man kan göra men secret power !!! GÅ IN PÅ FUS :evil: :evil: :bah: :bah: KEN DÄR HITTAR DU ALLA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 vad är FUS ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 vad är FUS ???? URSÄKTA JAG MENADE GAME BOY ADVACE FUSKEN . :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 ok tack VARSEGOD :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg